
Możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny
Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
W miarę możliwości wydrukować go i dołączyć do paczki ze zwracanym produktem oraz paragonem lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:arczapki@gmail.com
Zwracany produkt należy odesłać na adres:
A-R Natalia Warda
ul. Wojska Polskiego 34/3
05-091 Ząbki
Nie przyjmujemy zwrotów towarów wysłanych za pobraniem.
W ciągu 14 dni, od daty dostarczenia przesyłki zwrotnej do sprzedawcy, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, zwrócone zostaną wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.
Kiedy zwrot nie jest możliwy?
– po upływie czasu podanego w Regulaminie na odstąpienie od Umowy (14 dni kalendarzowych),
– produkt został wyprodukowany na zamówienie wg indywidualnych potrzeb Klienta,
– produkt został zakupiony na firmę, której podstawą działalności jest sprzedaż np. odzieży,
– jeśli towar nosi znamiona użytkowania.
Pamiętaj o tym, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będącego wynikiem uszkodzenia lub zabrudzenia. W takim wypadku mamy prawo procentowo pomniejszyć kwotę zwrotu, w zależności od stopnia uszkodzenia.
Klient, w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinien go sprawdzić w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym np. może przymierzyć ubrania, lecz nie może ich nosić.
Wymiany
Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.